14 Juni

Hej hej hallå!

Livet flyter på ganska bra, äter, jobbar sover o dör :P Närå, men nästan ..  Händer väl inte så jättemycket mer. Åker ner till götet på torsdag , ska bli superkul! Utgång torsdag, wiikväll på fredag o inflyttningsfest på lördag :) Kommer bli en kanon helg ! Söndag är till rehab o kanske trycka en pizza, men det hör ju till !

Bor inne i sandviken numera för er som inte vet det, ni borde inte vara spec många, ! Trivs jättebra i lägenheten även fast den är liiiten. Men liten o mysig ! Väntar på rust o då kommer den bli Top notch! :) jeeej!

Senaste veckorna har gått till att jobba o festa :) Allt är i sin vanliga ordning dvs. Men jag klagar inte för jag trivs ganska bra med livet just nu! Visst har man upp o nedgångar, men det kommer man ju aldrig ifrån.

Världens underbaraste lilla varelse har gått o fyllt 1år också ! Tiden bara rinner iväg . . Men hon är så go min älskade systerdotter o lär sig nya saker varje dag. Snart går hon helt själv, stora tjejen <3

Näe, nu ska jag fortsätta med livet :)

Hoppas ni mår bra därute i världen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback