31Mars

Sista dagen på denna månad snart avklarad också, redan april nu :) ojojoj!

Sitter här med färg i håret, började exprimentera lite i lördags .. Gjorde blonda slingor, blev lite väl ojämt så på impuls köpte jag en röd färg för att lägga över , har länge viljat testa det. Men tji fick jag ;P haha! Blev verkligen jätterött/orange , ingen ful färg så .. Men jag passar inte i det, har testat några dagar nu men nej , det är inte jag :P Vill ha en mörkare nyans, som skimmrar lite mer rött än skriker rött ! Så nu gör jag ett nytt försök o hoppas denna färg inte är densamma som innan =P Blev lite osäker nu när jag la i den då dom var identiska i färgen ! heh , vi får se vart detta tar mig.

Jag har ju varit sjuk senaste veckan här, o förkylningen är fortfarande kvar . Däremot är det tack o hej med febern :) yeeej! Blev aldrig riktigt frisk utan gick tillbaka till jobbet i torsdags o jobbade tre dagar, jobbigt men ändå välbehövligt. Lördagen var dock väldigt jobbig, dock tog jag beslutet att joina erica o sandra att dricka lite vin :) Sagt o gjort, det skulle jag inte gjort.  haha , knäpp på nosen ! Söndagen var djävulskt jobbig, men somsagt.. Nu är jag på benen igen o känner mig bättre o bättre bara täppan kan försvinna :)

Nu går vi in på årets påskvecka, det innebär att det är utgång imorgon i hofors ! Vi ska vara ett gäng tjejer hos Sofie på kvällen, det ska bli kul :) Lite nytt o lite gammalt ! wiie .. Sen bär det iväg till folkan, hoppas de blir lite folk, men det brukar det ! Vad det blir mer utav helgen får vi se, jag trodde jag hade det planerat men så var det inte =P Kankse sandviken, antingen lördag eller söndag .. Det återstår att se :)

Näe, jag ska inte skriva mer nu.. Hålla mig till ett någorlunda inlägg :)

Ha en trevlig helg vänner !
- GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback