27Maj

Håller på att flytta för fullt, allt är nerpackat förutom det största sakerna :) Känns rikigt bra faktiskt ! Tror detta kommer bli bra, sandviken är väl inget paradise men det öppnar lite fler dörrar för mig än vad lilla Hofors gör. Just i detta nu har jag precis tvättat fönsterna, men av någon konstig anledning blir dom inte riktigt rena. Men en jäkla skillnad jäntemot hur de var innan =P Kan bero på att jag aldrig tvättat dom! Ooops .. Städning är inte min grej om man säger så!

Pappa o Danne ska komma upp och tömma lägenheten på det mesta saker idag, kommer kännas tomt att sova här inatt :s Men imorgon får jag nyckeln till sandviken o då ska vi börja därinne ! Wiiie .. Synd att den inte blir rustad förrens till hösten bara, men bättre sent än aldrig!

På lördag är det lite festligheter som gäller, så skönt att slippa åka bussen hem :) Nu behöver man bara gå 200m o sen är man hemma. Tjejerna kommer in o firar min lilla flytt o det kommer bli superkul! Bästa gänget :)

Götet var btw hur bra som helst! Ska ner igen den 17e juni, då blir det West coast riot, inflyttningsfest, pingviner, o massa massa mer ! Inom en snar framtid kanske man styr kosan ner dit, men får bli nästa år isf =P

Näe, om man ska ta o fortsätta här hemma kanske ! Är hungrig .. En lunch på Hasses vore gott, men med vem ?

Ha det bäst!
- Nästa gång vi hörs är jag officiellt en sandvikenbo , vet inte om det är ngt att vara stolt över , men iaf ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback