Jag älskar dig !

Jag har alltid haft svårt att uttrycka mina känslor i tal, jag beskriver dem hellre i skrift. Dels för att det är lättare men framförallt för att jag tycker mig få fram allt på ett bättre sätt.

 En känsla som jag gått o väntat på ska komma och svepa över mig. Ett helt annat pirr i magen än vad som varit tidigare, den här underbara lilla känslan som man inte alls känt många gånger i sitt liv, om ens en ända gång. Den har infunnit sig i min kropp och själ, den är varm och skön.  Jag känner mig så lycklig ! Denna känsla har vuxit sig allt starkare för varje dag jag spenderat med den människa som betyder allt för mig. Den person som får mig att känna mig som den ända i världen, mitt ljus i mörkret. Han som vänder mina motgångar till medgångar och han som alltid finns vid min sida oavsett vilket humör jag är på. Jag är så lycklig och tacksam som får vara en del av ditt liv. Att vi bor tillsammans och lever ihop känns så overkligt, men så fruktansvärt bra.

Jag älskar dig Daniel Will !


Kommentarer
Postat av: Erica

De är ju så man blir tårögd!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback