En sista natt..

Ligger i min resesäng här på Barrsätragatan, har precis kollat klart på Scream som gick på kanal5. Fixat håret inför morgondagen o duschat :) Allt är klart för bröllopet o det känns faktiskt bra med både kläd o skoval !

Det slog mig precis att det är sista natten här. Tiden har gått så himla fort ! Tyckte det var igår jag bestämde mig för att flytta, o nu är snart dagen här. Men det känns ju bra, o det är ju skönt :) Visst är det jobbigt, det har jag ju redan blottat mig om. Men jag vet att det kommer bli bra såfort jag kommer ner. Tågresan blir säkert grymt jobbig,  men med all rätt. Jag menar, hur skulle de se ut om jag inte tyckte de va jobbigt. .

Sista dagen med bästa Angelica o Nicklas idag också, ibland slår det en , som igår. Men idag kändes det som en helt vanlig dag. Tror de kommer visas lite känslor imorgon faktiskt. Ingen som riktigt förstår ! Kommer väl om någon vecka.

Imorgon är det somsagt bröllop för Nicklas o Jenny, ska bli himla roligt :) Men först ska jag jobba ett absolut sista pass på Intran, sen är det over !

Min karl är ute o slirar idag så det blir väl, inte en sömnlös natt, men en orolig natt :P Förstår inte varför jag inte kan sova när han är ute på äventyr. Inte direkt så jag ligger o oroar mig över vad han gör precis, men jag vet inte.. På måndag är jag "hemma" iaf o det ska bli så underbart att få krama han igen :)

Ha en bra helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback