Göteborg

Ikväll har det inte blivit många knop gjorda här på Barrsätragatan ! Mamma o Pappa kom in efter jobbet o hämtade några kartonger o väskor som jag fixat med de senaste dagarna. Håller på att fixa för fullt inför flytten faktiskt. Sorterar, slänger, packar .. Så ser mina kvällar ut nuförtiden. Men ändå syns det inte att saker försvinner, trots att garderoben är nästintill tom och kartonger som stått här borta. Men på tisdag ska det slängas skräp o då kommer mer att försvinna :) wiie !

Imorgon åker jag med mamma o pappa ner till Göteborg, ska bli underbart. Äntligen få träffa Daniel igen :)
På lördagen är det dop för Daniels brorsdotter Alicia, sen på kvällen så blir det bio med ett helg gäng goa människor. Emelie kommer dock fattas, hon åker upp hit över helgen. Men jag överlever förhoppningsvis en helg i götet utan min underbar couga ! ;P
Under söndagen ska vi hinna med ett besök på IKEA o inhandla förvaring, måste ju ha mina kläder någonstans. Vill hemskt gärna slippa bo i en väska :) Vi ska säkert hitta på ngt med mor o far under söndagen också !

Just i detta nu kollar jag på Lyxfällan, herrejises!

På jobbet flyter det på bra, vissa dagar är ju givetvis roligare än andra. Men i det stora hela så går det bra :) Tror att jag börjar uppskatta det mer o mer för varje dag som går. Speciellt nu när det börjar närma sig slutet :/ Vemodigt o klump i magen måste jag erkänna. Trivs ju så fruktansvärt bra med mina underbara arbetskamrater. Tur dom finns kvar även fast jag byter Intersport butik, ska bli grymt kul o få komma iväg o se något annat. Utvecklas och se hur andra intersport butiker fungerar :)

Måste ju berätta att jag o Daniel har varit tsm i två månader idag :) Känns underbart ! och bättre kommer det bli när jag flyttar ner o vi kan vara tillsammans varje dag. Jag längtar ! Finns inga ord soom kan beskriva det jag känner för denna karl, det kommer bli så fruktansvärt bra. Jag ser fram emot att få spendera alla mina vakna timmar med den som betyder absolut mest, att få somna i hans famn o vakna o höra hans ljuva stämma :P BEAUTIFUL !! Tycker om honom så himla mycket :) mjaaauo!

Näe nu ska jag ge upp!

Hoppas ni får en bra helg, det ska jag har tillsammans med min älskade pojkvän !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback