Helgalen helg!

Ohherreguud vilken helg ! :)

Idolmys med mikka o frugan i fredags, väldigt trevligt ! På lördagen laddade jag upp med jobb, hade räknat med en lugn lördag men den blev allt annat än lugn. Full fart från öppning till stängning ! World cup i bandy o det kryllade av ryssar, normän o svenskar .. Några danskar också ! Jätteroligt o jobba när det är såhär :)
Dagen går så mkt snabbare då ! Vid 15.15 kunde vi slappna av o klappa igen butiken. Lovley !

Tog en snabb PN när jag kom hem, var helt slut. Sen gick jag ner o handlade lite gott till kvällens bravader ! Tjejerna kom vid 19.00 tiden o hade med sig en superfin tårta, blomma o presenter  :) Underbara vänner man har ! Myyyyys ! Blev ett väldans röjj här hemma på barrsätragatan, oj oj oj ! Dansa o tjoa hela natten lång. Long time sedan jag var så full, haha! men de var kul :P men nu är de lugna puckar som gäller.. Iaf några dagar framöver . Mådde ju inte som en prinsessa igår precis ;)

Tillbringade dagen i Hofors tsm med Erica o Nelly ! Älskade lilla tjej. Hon är så myysig :) Jag la mig på golvet o vilade lite så kommer Nelly o kryper upp intill en o lägger sig o myser med moster ! snuttan min :D
Det är kärlek det :)

Idag gjorde jag min 10:onde dag i nedräkningen på Intersport. o alltså är det bara 14dagar kvar till flytt :) Längtar o ser fram emot det så fruktansvärt mycket ! Helt galet att jag ska ta steget o flytta ihop o bli sambo.. Jag liksom !? Men det ska bli så underbart o allt känns så bra med allt :) Få vara med den man tycker om, varje kväll, morgon och dag ! Love it <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback