teardrops ..

Tårarna rinner nerför mina kinder, börjar komma till insikt att jag faktiskt flyttar ifrån allt det här på måndag. Det som är mest jobbigt är att vara ifrån Nelly, så långt bort. Det gör ont i mig när jag tänker på det! Samtidigt som jag verkligen vill dethär, jag vet att det kommer bli toppen ! Så jag gråter inte för att jag inte vill flytta, för det vill jag, utan för att jag kommer vara så långt bort från den lilla underbara tjej som betyder mest av allt i hela världen för mig. Det hör väl till o vara ledsen !

Imorgon kommer bli en tuff dag den med, usch . Inget jag ser fram emot ! Det är då jag gör min sista dag tillsammans med dom absolut bästa jobbarkompisarna som finns, o jag vet att jag aldrig kommer få det så bra tillsammans med några andra på en arbetsplats igen. Det känns tungt ! Min andra familj som jag tycker så mycket om . Finns inga ord! Kunde jag så skulle jag pendla varje dag o vara kvar på Intersport i Sandviken..

Detta kanske kommer ur mig på helt fel sätt, men jag ser det som mänskligt att reagera o framförallt känna.
Jag menar, jag flyttar inte korta biten.  Jag ser fram emot en framtid i Göteborg och jag tycker att det ska bli jättekul ! Men det är klart jag tycker att det är jobbigt o flytta från tryggheten och dom jag älskar. Det är helt naturligt !

Så det är inga second thougts, bara en vanlig reaktion!

Men det gör förbannat ont, o det känns i hela kropp o själ .. Det ska ni veta älskade familj o vänner !
Inget är smärfritt, o verkligen inte detta.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Självklart får man reagera på detta vis och det tror jag att vem som helst i din sits skulle göra!

Det här är en stor utmaning på alla plan. Men du får inte glömma att alla nära och kära finns med dig även nere i Göteborg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback