Trött tröttare tröttast

Förstår inte hur man kan vara så här trött hela tiden, hela dan varje dag! Helt orkeslöös och ögonen hänger mer än hela dagarna. Gääspar nästintill varje minut, kroppen känns tung. Är det hösten eller ? Jag fattar ingenting.. Spelar ingen roll hur många eller hur få timmar jag sover per natt, är iaf lika trött under dagarna. Hur kul tycker vi det är då? Näe just det .. Inge kul alls ! Måste bli ändring, för jag orkar inte gå o vara så här trött nå mer.

Annars flyter väl allt på i vanlig ordning .

Näe jag orkar inte skriva mer .. Sängen ropar på mig !

Eller jo, jag måste bara säga att häromdan när jag kom hem från valbo så stod en blomma utanför dörren inlindad i papper. Tänkte att det var från Sandvikenhus för att jag ska flytta eller något, men när jag tog bort papperet så var det en stooor bukett full med rosor o massa annat fint ! O en nallebjörn o ett kort :) Det var från älskade Daniel. Jag blev så glad, o så rörd ! :) Han är så underbar min älskade pojkvän ! Jag vet inte vad jag gjort för att förtjänat en kille som honom, jag förstår inte o kommer nog aldrig att förstå heller ! Underbara älskade människa <3 På torsdag är det 2 månader ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback