15 April

Dagrana flyter på i vanling ordning, som det ska göra. Ibland går det snabbt, ibland lite segare. Jag har en ledig helg framför mig o det känns underbart :) Har inte alltför mkt inplanerat, förutom en AfterWork med jobbet ikväll o en grillning med tjejerna under morgondagen! Hoppas vädret visar sig från sin bästa sida :)

Ihelgen är det ORKEN hemma, tanken var att jag skulle åka hem. Men medtanke på allt som hänt i Hofors så har jag valt att vara kvar i göteborg ! och för att pengarna inte riktigt räcker till ska tilläggas. Hoppas ni får roligt :) Jag tycker faktiskt det är skönt att hoppa skiten.

Jag har länge tänkt att jag inte ska blogga om det ofattbara som hänt i Hofors, men jag tänker skirva några ord om det iaf. Eller ah .. Jag läser så otroligt mkt om händelsen, allt står skrivet o berättat på massa sidor här på nätet. Hemskt hur folk hänger ut det misstänkta, länkar bilder och sidor.. Jag skyddar dom inte på något sätt, men jag tänker så otroligt mkt på alla anhöriga som får se o höra allt. Anhöriga som står mig nära! Det kom som en chock för dom också, och dom måste få tid att berabeta det som händer. För min egen del så uppskattar jag väldigt mkt att jag inte är mitt i det hela, alltså att jag inte bor i Hofors nå mer. Här kan jag ta avstånd på ett helt annat vis, även om jag tagit det inträffade hårt. jag är en tänkare o analytiker, analyserar allt o tänker väldigt mkt. Vissa dagar har jag inte gjort annat än tänka på hur och varför ? Frågor som alla säkert ställer sig.. Nu står inte jag det misstänkta nära, men under en tid så gjorde jag det. Helt ofattbart! Något måste ha gått galet snett för att en så underbar tjej ska ha gjort detta.. =/ Till er anhöriga vill jag bara säga ; Stå på er och ta ingen skit från allmänheten. Jag vet att ni får mkt stöd, med all rätt ! Jag tänker på er och hoppas att ni finner o ser ljuset som kan ta er upp på fötterna igen så snart som möjligt :)

Funderar på att sola idag, men efter gårdagens solning så bör jag nog vänta tills imorgon iaf :) Vi får se vad de blir!

Kreta närmar sig med stormsteg, känns underbart att ha något att se fram emot ! Att sommarn börjar komma mer o mer gör det hela inte sämre :) Det går bra nu !

Ha en toppen helg alla godingar ! Pusspåer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback