Sjuk igen. . .

Hejallaglada!

Julen är över för detta år, har varit otroligt skönt o vara hemma. Mysa massa med Nelly, hon är så stor nu tjejen. Pratar oavbrutet och hon är så duktig ! Det är aldrig kul att åka ifrån henne, men snart kommer hon ner o bor här hos mig o Daniel några dagar :) Ska bli så kul!

Fick massa med fina julklappar, bla en plattång, vin, saker till hemmet, receptbok, ljus, mm :)

Juldagen spenderade vi hos Mormor o morfar med julfirande med mammas sida. Senare på kvällen åkte vi upp till Johanna o Marcus, blev bjuden på tre rätters o massa skitsnack. Det va supertrevligt!

Somsagt, det har varit en superhelg förutom att jag o Daniel varit tokförkylda. Det sitter i fortfarande o båda är nu hemma från jobbet. Jag spydde igår efter lunchen, åkte hem o är helt utslagen. Nelly drog två spyor hemma vid jul, kanske ligger de ngt därigenom? Aja, bara hoppas att man är 100% till Lördag då vi ska fira in det nya året här hemma med tre rätters i goda vänners lag!

Har införskaffat mig en nya dator också, de va på tiden. En rosa liten skit :P Precis vad jag behövde känner jag! eller vad vi behövde, daniels stationära som står i sovrummet är inte o lite på alla gånger!

Nä, nu ska jag kolla på filmen som börjar på femman.


ha de bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback