Ännu en dag till ända ..

Jag sitter vid datorn o min bättre hälft sitter o spelar nå nytt spel han fick till ps3 i julklapp, roligt vi har va? :)
-  Näe men det är faktiskt lite skönt ändå . En liten stund iaf ! Klockan är ju inte så mkt ..

Idag har det varit en äckelblädag, ni vet när inget duger . Håret är fel, smink hjälper inte, kläderna sitter inge bra, glasögonen är ivägen, rinner ur ögonen, trött .. ahh listan kan göras lång, men jag tror ni fattar ;P

Måste ju börja med iaf att korrigera tidigare inlägg. Jag tänkte dela med mig utav de exakta minskningsmåtten :) kul va? ;P

Rumpa; -1cm
Bröst; -3cm
Mage; -4cm

Vikt; -2,2 kg

Idag har vi ätit bordskyckling med blomkålsris o sås :) Det va smarrigt! Blomkålsriset smaka inte så mkt men gjorde hela rätten godare ändå, lite mer matig. Som ris brukar! Åh superenkelt .. Man river bara blomkålen m ett rivjärn o sen ner i kokade vatten i ca 10sek. Sen ner i ett durkslag, klar o servera :)

Sen måste jag ju även berätta, när jag ändå håller på, att jag fick ett samtal från en Herre igår. Han är en slags länk mellan alla Intersport butiker härnere i väst. Han ringde o tala om att de fanns en konfektionstjänst (75% + ) som skulle tillsättas snarast i Frölunda, o där behövde dom en go o glad tjej som mig :) Blev ombedd att ringa butikschefen för butiken o nu ska jag dit på torsdag ! Håll tummarna , jag behöver jobbet. O att det är inom Intersport är ju bara så mkt en bonus. Hoppas de är samma goa glada gäng som på Avenyn där :) Lite tråkigt äre ju att sluta där, men nya dörrar öppnas o andra stängs !

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback