Nytt jobb och nya ansvar..

Måndag idag, det innebär att jag ska väga o mäta mig. Denna vecka har de stått ganska still, iaf på vågen. Jag väger mig tittsomtätt bara för att ha koll =P eller ren nyfikenhet kanske! Daniel har iaf allt som allt tappat lite mer än 4kg medans jag ligger på - 2,8kg =/ Ja jag vet, det är bättre än ingenting och andra veckan brukar väl alltid vara lite svårare att gå ner. Vad vet jag! Daniel tröstar mig med att killar har lättare att gå ner än tjejer. . Men jag tycker att jag som har så mkt mer att ta ifrån borde tappa mer . Alltså 0,6 har jag gått ner denna vecka ! SUCK !

- Meeen vi fuskade lite i lördags ska väl tilläggas.. Jag tycker de är så tråååkigt att helgerna är helt utan gotta så jag köpte mig en godispåse , men till min stooora besvikelse var de inte alls lika gott som de brukar vara. Smaka bara massa socker, men jag åt upp ändå. Bara för att :P Daníel drack efterlängtad cola o åt lite kakor han.

LCHF är ganska tråkigt, vi ska ge det en vecka till. Sen har vi kommit fram till att vi ska bestämma om vi ska fortsätta eller ej. Visst det ger resultat men de är bara jobbigt med mat osv. Håller vi oss bara från godis o annat gott i veckorna o kör igång med träningen så ger de nog också bra resultat !

Imorgon börjar jag mitt nya jobb btw, en konfektionstjänst ute i Frölunda :) Det ska bli såå rooligt ! Jag kommer få ansvarsområden och ledarskapet o allt är sån himla skillnad jäntemot Sandviken. Utan att låta nedlåtande , men jag är så himla glad att jag tog steget att sluta i Sandviken. Det är nu man fått upp ögonen på hur BRA det kan vara. O det känns super att jag kommit underfull med det nu :) Jag älskade att jobba i sandviken, men de va endast för människorna man jobbade med ! Nu känner jag att man kommer få en betydade roll i gruppen, jag kommer bli något o den känslan är så himla underbar !! Jag har mkt att lära trots att jag varit två år på Intersport redan, men har man stått på samma ställe under dom två åren och kommer till en helt ny och seriös butik så blir det så . Men de är bara positivt :D

Här har vi frukostmöte varje dag för att gå igenom annonser, budget, mål för dagen, vad som ska göras, vem som ska göra vad osv osv .. Det är ju helt fantastiskt :) Sånt hade vi inte i Sandviken, inte på min tid iaf ! Nu vet jag ju inte såklart :P

Nu kommer jag att kunna planera hemresor och annat . Slippa gå att oroa mig för om jag kommer klara månaden eller inte :) Jag är så glad och lycklig, o förväntansfull. Just nu har jag ALLT. Jag har en underbar pojkvän, ett jobb, dom finaste vännerna och den bästa familjen. Jag har tak över huvudet, våren är påväg och jag bor i Göteborg. Göteborg liksom ! 2011 har börjat fantastiskt, hoppas de håller i sig !

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis än en gång till det nya jobbet och klart att du ska hålla ut en vecka till med dieten ;P

Postat av: TB

Fan va kul för dig Mellan Jöns. :)



LCHF är sjukt drygt för ALLT handlar bara om mat. Att göra mat. Att äta mat. Att hitta nya rätter för att man lessnat på att äta samma sak 949 ggr i veckan.



Nä, nyckeln är som alltid att träna eller på nåt sätt aktivera sig så man blir ansträngd.

Och låta bli godis och läsk.



Hej hopp. Nu ska jag snart hem och sova...



Gonatt...

2011-01-25 @ 05:14:17
URL: http://www.smygfis.nu/tb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback