Snart torsdag

Ännu en dag som jag spenderat hemma i lägenheten, kul liv man har. Vill jobba, känna mig behövd och träffa folk. Har inte alls mycket tider i januari så nu måste jag ta tag i det här med jobb. Klura ut vad jag vill göra ! Karriär byte kanske? Men till vad.. När jag pratade med AMS så sa dom ngt som jag funderat mkt kring, han sa såhär " Tänk på att du inte har något nu att anpassa dig till, fundera ut vad du vill bli. Börja plugga , om några år har du säkert barn och då är det inte lika enkelt. Just nu har du alla möjligheter i världen till att göra precis vad DU vill."

Har precis slängt in två maskiner tvätt, så man har lite rent att ta med sig när man ska åka hemöver i helgen :) Närmare bestämt imorgon ! Ska bli så underbart att komma hem. . Hemma är ändå hemma ! Där jag trivs allra bäst. Mys !

Snöat konstant sen igår, alltså har det kommit grymt mkt snö. O jag är från Norr, o när jag säger att det kommit mkt snö då har de kommit mkt snö ! :P faktiskt..

Jag har läst på lite om LCHF och vi har kommit överens om att testa på det :) känns väldigt bra! Det som är bra med denna "diet" är att man inte utesluter det goda och man får lov att unna sig lite gott. Med lite träning som vi ska köra igång med så kommer vi bli hyypersnygga till våren/sommaren. Känns skönt att ha ngt o se fram emot :) En annan har ju minst 15kg överflöd, så de ska bort. Daniel har ju inte alls något, men lite tightare kan han nog bli alltid ;) Om inte annat så kommer vi bli mkt sundare o må bättre.  Nu jävlar ska det köras igång !
 Har alla möjligheter till gott om träning nu när jag är ledig såpass mkt. yesyes..

Nu ska jag packa lite :)

ha de bästos ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback