Underbara lediga dag !

Efter en jobbhelg är det ganska skönt att va ledig en dag :)  Har inte varit supermkt att göra under helgen trots att vi haft supererbjudanden. Men januari är väl en trög månad I guess ! Övrigt så går det superbra o än så länge trivs jag i nya butiken ute i Frölunda. Har blivit kassaansvarig, igen.. och de ska bli jäteroligt! Ser verkligen fram emot att få komma in i rollen, sätta mina regler och ha mitt eget område att sköta om. Har fått scehma nu och jag kommer jobba i två veckors preioder. Pretty good, då jag alltid kommer gå samma tider o samma lediga dagar.

Eftersom helgen har inneburit jobb så har jag tagit det lungt trots att de varit festligheter runt mig :) I fredags var vi ut o käka med alla. Supermysigt ! Jag va ganska trött efter en lång dag på jobbet så jag somnade ganska ovaggad när vi väl kom hem. Lördagen var de dags för jobb o fest efter, men jag hoppade festen. Köpte mig en godispåse o lite bakfyllesnacks till min sambo, som han skulle ha på söndagen :P  åkte hem o slängde mig i soffan, tyckte lite synd om mig själv o sen gick o la mig ..  Blev väckt vid halv fem då Daniel kom hem från krogen :) Gårdagen spenderades även den ute i frölunda, men sen körde vi supermys med pizzza, cola och film =) Myspys eftersom vi knappt setts på hela helgen !

Nu ska jag ta tag i lite städning tänkte jag, ngn nytta måste man väl göra om man ändå är hemma bara. O städa behövs verkligen, o då menar jag verkligen !! Så kan jag o D koncentrera oss på annat när han kommer hem, såsom att besöka gymmet o köpa gymkort :) Äntligen! Men jag är lite nervös, jag är så sjuuuuktotränad så det finns inte. Riktigt illa är det! Men de ska vi ända på :P

Ha de toppen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback