31 Mars

Jaha, då var denna månad över snart också. Vi går in i April-månad imorgon, känns ändå väldigt bra :) Våren är välkommen o allt vad det innebär ! Jag ser fram emot denna vår o sommar ..

Just i detta nu sitter Erica o Ellen påväg hit ner, kommer bli en grym helg innehållandes shopping, kniect o party :) En annan har inte varit ut på 4veckor, så de rycker lite i partytarmen o spec när syster kommer ner ! Blir nog skönt för henne o komma iväg lite också, jag hoppas hon kommer tycka det är kul o att alla kommer komma bra överens :) Men de ska absolut inte va nå problem !

Dag 6 som förkyld, dag 4 hemma från jobbet. Det suger ! Har verkligen mått skit denna vecka, jobbade i måndags o det var verkligen det jobbigaste jag gjort. Helt ovärt! Febern har inte varit så hög, men har ändå känt mig så hängig. O när jag blir förkyld sväller mitt ansikte o de rinner ur ögonen.. Blä! Men nu börjar det gå mot det bättre, har haft en hemsk huvudvärk som är så gott som borta. :) Känns toppen o jag hoppas det dröjer länge till nästa sjukdom ! !

När jag va hemma i söndags från jobbet så satt jag o kollade lite resor, det blev att vi bokade 7/6-14/6 till Agia marina, kreta :) Vi hittade ganska billiga biljetter så vi kände att vi ville slå till direkt. SOM jag längtar ! Helt underbart ska det bli. Sol, bad, goda drinkar o de absolut bästa sällskapet ifrom av Daniel :) Lovley!

Ha en toppen helg nu, för de ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: madde

Där har jag varit :) helt klart godkänt för å sola, bada och slappa!

Postat av: Anonym

Jag trodde även vi hade åkt till Vagina Marina, tyckte de va lite konstigt namn tills jag såg skyllten på bussen



ååå de finns en stor marknad man kan åka till, med mycket skit att köpa :)



2011-04-01 @ 16:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback