27 maj

Tårarna rinner ner för mina kinder, ögonen helt våta.. Jag vet inte vad som är fel ! Känner mig så långt nere på botten, allre längst ner. Helt utan anledning? Energilös o omotiverad, ingen lust till något. Helst skulle jag vilja stänga mig helt inne o bara sova och vara för mig själv..

Allt som jag i vanliga fall tycker är roligt är bara jobbigt just nu,  jag ser inget som helst ljus.. Allt är grått eller svart! jag har så himla mycket bra runt om mig. Helt undebara människor, världens bästa pojkvän och familj, men just nu uppskattar jag inget alls. Jag känner mig så dum ! Allt det dåliga tar alla energi. .

Gråter mig till sömns... Fattar inte, jag har absolut ingen anledning till att må såhär, men ändå gör jag det.. Är väl i en svacka, men hur länge ska den vara då? Jag orkar inte med mig själv, o jag förstår att folk runt mig börjar tröttna när jag inte säger ngt. Men jag vet inte vad jag ska säga ? Vill inte att ngn ska tycka synd om mig, absolut inte det jag är ute efter.

jobbar, äter o sover . Det är det ända som görs just nu ! Kanske är det därför, kanske mår jag så dåligt för att jag inte har någon friitid. När jag väl är ledig är det så mkt som ska göras och man får hela tiden prioritera och välja bort saker som ligger en nära hjärtat. Som denna helg tex, klassåterträff i Karlstad, skulle  jättegärna vilja vara med på men eftersom jag var hemma min förra ledig helg så ville jag spendera denna i Göteborg med Daniel.  Imorgon blir det tjejfest, vilket ska bli superkul, men då fick jag välja bort att spendera en lördagkväll med Daniel, vilket inte va så uppskattat.. Känns som hur jag än vrider o vänder för att det ska gå ihop så är det alltid ngn som blir ledsen eller besviken. Är de inte jag själv så är det ngn annan!

Hadebrahej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vännen. Se de som att du och D kommer ha en hel vecka tillsammans bara för varandra alldeles alldeles snart! han kan vara utan dig en lördagkväll och han förstår säkert hur jobbigt du tycker det är att hela tiden va tvungen att välja. Njut nu av en toppen dag med tjejkompisarna så får du o D mysa bäst ni kan i utlandet :) kram!

2011-05-27 @ 11:36:13
Postat av: Linda

styrkekramar till dig! <3 det blir bättre, kämpa på och följ ditt hjärta..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback