Långa nätter..

Det var ett tag sedan jag bloggade nu, går oftast ganska långt mellan gångerna. Händer inte allt för mkt i mitt liv som är värt att dela med sig utav. Jobbar äter o sover, det är vad dagarna går ut på. Ganska deprimerande !

Just idag är jag hemma, mår inge vidare. Varken i kropp eller själ ! Förkylning som spökar, en hals som gör ont emellan åt. Huvudet känns tungt o för att inte tala om kroppen.. Bara massa fel, men hey, då vet vi att det är somvanligt ;p

Har haft både Mor o far här på besök sen sist, även systrarna Jöns :) Två mkt trevliga helger ! Halloweenfesten måste jag säga blev lyckad, tror alla hade roligt. Hoppas det iaf!

Fått tillökning i familjen också iform av två nya glasögon :P Kul med lite förändring!

En mkt positiv sak som hänt är att jag fått ledigt jul :) Här ska firas jul på hemmaplan, som jag längtar! Ska bli underbart att få komma hem o vara med min familj. Var ju trots allt 2 årsedan sist. Nu har jag något att se fram emot, sånt är alltid kul ! :D Dock blir det ingen hemgång innan dess.. Lite tråkigt men tiden räcker inte till alla gånger. Saknar mitt hjärta Nelly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback