Amazing

Ska strax ta bussen upp till hofors o hämta hem Nelson från dagis :) Ska bli underbart att få spendera några timmar med henne. Hon får en att må allra bäst! All kärlek till henne <3

Appropå att må bra, jises vilken bra dag jag hade igår. Först dejtade jag Pauline, vi tog oss en långpromenad o hämtade Iza på dagis ( pauos dotter) sen gick vi till Hanssons o käkade en glass, mötte upp Evelina o fick syn på Nelly i lekparken bredvid. Gick naturligtvis o lekte lite o Nelly blev så glad av att se oss :) Hon sken som solen!
Pauline o jag har inte varit ensamma sen högstadiet tror jag, vi pratade o skrattade massa. Jätteroligt!

Pappa hämtade upp mig o Even, vi åkte hem o käka sen åkte jag upp till Hofors igen till Johanna o Marcus. Vi pratade flera timmar o bara myste ! :)

Åhh jag mår så bra, känner mig lätt o allt är bara sååå bra ! Längesedan jag hade en sånhär känsla av att vara på hemmaplan, men skönt o kunna stänga av massa från GBG o bara vara här. Thats B-E-Autiful !

Imorrn ska jag köra en heldag med Frugan inne i Gefle, blir till att besöka 9an o sen mat på Church street :) Sen blir det några glas vin, massa skitsnack o bara vara vi <3 Efterlängtat! Utgång på heartbreak, får se om evelina joinar eller hur hon gör.

O på allt detta tog Brynäs hem andra finalsegern också, det går bra nu :)

Nu ska jag dansa vidare till Danny´s Amazing, för den låten om någon får än att bara vilja skaka det feta arslet man äger o må superbra! Så gör det du också, and feel the rythem :D

Ha en toppen dag allihopa !! :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att läsa att du mår så bra :) Fortsätt med det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback