Annandag Påsk!

Okej, jag har lugnat ner mej rätt rejält sen senaste inlägget. Men vissa saker får det bara att brista för en.. O jag är ganska impulsiv, talar innan jag tänker. Men jag står ändå för vartenda ord i det tidigare inlägget.
 Bör tilläggas att det inte handlar om mig o Daniel som många verkar tro..

Man ska bara ha vänner som ger energi runt en, inte tar en massa. Så jag har nu bestämt mig för att bara ha vänner som ger mig massa lycka,skratt, kärlek och energi :) Det är inte många, men det få jag har ska veta att dom betyder fruktansvärt mkt för mig och att jag värdesätter dom hur högt som helst. Högt över skyarna! Jag superfina vänner runt mig som ställer upp för mig nu när det är lite jobbigt. Jag hoppas att dem känner att de får samma av mig när dom behöver, att jag finns där för dom 24/7 ! ALLTID :)

Tack för att ni finns! <3 Jag älskar er

På onsdag åker jag hem till torsåker, ska bli skönt. Få komma bort o tänka på annat, men även är det en del beslut som ska fattas, hoppas detta hjälper mig i mitt besluttagande. Frågorna är många just nu!
Ska träffa Nelly en sväng, givet! Sen hoppas jag det blir lite vin o skitsnack med mina fina tjejer :) Längtar!
En semestervecka ! Precis vad jag behöver, en paus i tillvaron. High five på det !

ha de toppen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nifiken!? Vad har du för beslut att fatta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback