Onsdag

GYMONSDAG!

Tog en förbaskat lång tid innan jag kom ner till gymmet idag.. Satt o prata med Frugan via face ett bra tag o allt annat än gymmet kändes lockande o roligt.. Men jag kom ner till slut, bättre sent än aldrig. Brände av 3km på crosstrainern i ett betydligt mkt högre tempo än vanligt o förbrände 530 kalorier. helt ok!

Sen gick jag till roddmaskinen i körde 2km på den, -102 kalorier.. Känns grymt bra när jag nu är hemma! Belönade mig själv med en solning efter :) Sen får man ju inte glömma promenaden dit o hem som landar på totalt 1.9km också. Så nig har jag skrapat ihop mig några kilometer idag ! Klapp på axel till mig :)
Ladda om till fredag nu!

Nu till kvällen skall jag o Daniel bege oss över till Simon o Erica på lite födelsedagsfika, gottigott! Erica fyllde nämligen 25 igår, uffa vad tiden går.. Mamma fyller på söndag o evelina nästa fredag. Har ideer till Erica o Evelina, hoppas de löser sig så blir de nog nöjda över presenterna! :P

Nu ska jag köra i lite recinolja i håret o sen göra mig ordning, har inte duschat sen jag kom hem från gymmet...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback