Såklart !

Jajjemän, då var den här.. Förkylningen from hell ! Åhh, jag vill inte bli sjuk nu.. Har sen i måndags kännt hur orken bara rinner av mig för varje dag som går, näsan blir större, halsen tjockare o öronen mer känsliga än ever.. Suck! Såklart kommer den till min lediga helg .. Jag som är ledig fredag-måndag o ska ev åka hem igen..

Träningen ställer jag in idag, på sin höjd blir det kanske en promenad o mäta ut en sträcka jag tänkt börja springa. Har fått låna pulsklocka från jobbet, sunto m5 :) Superklocka ! Är så sugen på att få använda den..

Idag blir det nog en vända på stan,känner att det behövs lite nytt ;P Ska köpa mig lite ansiktsgrejer från Cliniqe som tagit slut o sen även kolla på nå kläder som man kanske kan tänka sig ha i helgen ifall det blir utgång :P Orken är ju hela helgen med utgång på lördag, väldigt dyra biljetter å återigen har jag beslutsångest ab om jag ska hem eller inte.. Igår hade jag bestämt mig, men när jag såg priserna idag börja jag tveka igen..

Igår träffade jag Emelie över en bit mat o vin :) Det va trevligt!

Nää, nu måste jag kliva ur sängen.. Legat vaken sen 0900 o bara dragit mig för att kliva upp.. Nu är klockan på tok för mkt o jag känner mig lite smått stressad, varför vet jag inte.. det bara blir så när man inte tar vara på dagarna!

Haregott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback