SM GULD !

Wohoo, tänka sig att Brynäs tog hem det. Så himla roligt :) De va verkligen på tiden, efterlängtat! Grattis grattis.. Nästan så de kom en skvätt tårar igår under guldfirandet på isen o när slutsignalen ljöd. Stolt Brynäsare, alla dagar i veckan o på året, men absolut lite extra stolt efter denna fantastiska säsong!

Ligger i sängen, klev upp när Daniel åkte till jobbet. Lära fixa lite ärenden o nu inväntar jag en telefontid från vårdcentralen. Hoppas på positiva besked :D

Idag blir det gymmet, ska kötta på crosstrainern o även köra lite rodd idag igen..Får se hur mkt klockan blir innan man kommer ner dit. Men har inga andra planer på dagen så det gör ju inte så mkt..

 Jobbhelg på ingång, hoppas på dåligt väder o spring i butiken för denna vecka har det varit lugnare än lugnast! Fy vad tråkigt det är att jobba då. Iofs får man tid till att göra sånt som inte alltid hinns med annars, men iaf. Har ju glömt att berätta för er att jag blev Månades säljare i mars, det va kul :) Kul att få uppskattning när man gör en bra månad. Superduperkul o en liiten pusch för självförtroendet :P

Jag o Daniel ska nog få in en biokväll ihelgen, vi behöver lite tid med varandra.. Egentligen skulle vi väl behöva åka bort, eller jag känner att vi skulle behöva det. Ibland är det lite tufft att vara Emelie Jönsson - flickvän o sambo. Gör inte många rätt, får se vilka beslut som fattas .. Det viktigaste är ju att det blir det bästa !

Aja, nu ska jag dra mig lite ..

På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback