Gustaf Wasa

Måste börja med att tacka så mkt för Ni var så många som tog er tid att hjälpa mig ang håret :) Det blev en page, närmare pottfrilla förtillfället iväntan på att få gå till Malin på Noblesse som just nu är i LA . Den frisör jag besökte nu kändes väldigt osäker, hon tog väldigt lång tid på sig redan från början (Hårtvätten), just där o då kände jag mig hela tiden rädd för hur håret skulle bli, vågade verkligen inte låta henne klippa kortare bak med sluttning. Så just nu ser jag ut som Gustaf Wasa, men somsagt det får duga sålänge :) Bättre än mitt "långa" hår iaf !
 
Nu har jag precis gjort mig iordning för att åka in till stan o hämta ut mitt startnummer inför loppet imorrn, jag kommer inte springa. Har lovat Gustav att han får ta min plats om han vill :) Så vi får se om han kommer in på jobbet imorrn o hämtar det !
 
Vi går emot en stooorhelg på jobbet, ska bli superkul o jobba lördag-söndag! :) Många fina erbjudanden, både på skor o träningskläder. O så lööön på det :) Denna underbara lön ! Jag fick en superbra lön, bästa ever så nu ska jag spara massa pengar, till vad vet jag inte. Men alltid bra o ha lite extra pengar :P Nu återgår man ju på vanliga schema igen så då blir det den "vanliga" lönen, men den är inte fyskam för att jobba 85% :)
 
Btw, om mindre än en vecka åker jag upp till sthlm o träffar Keso också :) Ska bli superkul! Sen äre ju Lady Gaga på Globen med systrarna också ! Har en mkt bra vecka att se fram emot !
 
Nä nu ska jag dra mig mot stan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback