MÅR BRA!

 
Har de senaste veckorna kommit på mig själv tänka " Aldrig har jag nog mått så bra som jag gör i detta nu". Den känslan mina vänner, är helt ovärderlig o obeskrivlig. Känner mig som en ny människa! Nu är jag ju världens periodare, men verkligen allt har flytit på bra o jag har gjort det jag velat göra, umgåtts med de människor som jag vill umgås med, haft superkul på jobbet (både med arbetsuppgifter o kollegor) osv osv.
 
Känslan i kroppen när man bara känner sig glad och lycklig, den är inte vanlig men när den väl dyker upp känns livet så himla fantastiskt. Ingenting är omöjligt! typ så.. Att bara för det mesta tänka positivt ! Jises va det gör mkt :)
 
jag kan nog inte komma ihåg när jag mådde så här bra senast, utan att något egentligen hänt. Underbara känsla! Hoppas det håller i sig, för fan vad livet skulle vara lätt om man mådde såhär jämt o ständigt!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad skönt!! Håll kvar i den känslan och släpp aldrig taget ;) Ses på fredag vännen <3

Postat av: Big Sis

<3

2012-08-15 @ 09:34:54
URL: http://ericaj87.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback