Slut som artist!

Idag vaknade jag klockan 11.30 !!!! Allvarligt.. Jag masa mig upp ur sängen, skulle kunna ligga kvar o sova lääänge till. Är helt slut som människa, orken finns liksom inte. Men känner mig piggare nu när jag varit vaken ett tag :P Men jises.. Efter gympasset med Pernilla kanske det blir bättre, eller sämre ?! Jag ska iaf springa idag, måste komma igång med konditionen igen, midnattsloppet står innanför dörren o jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska springa det eller ej ännu. Beror lite på hur det går på löpbandet kommande gånger..
 
Har precis bokat biljetter till Snabba Casch, mm mm mmmm! Joel kinnaman :) MIJAAAAOUU! Jag o Daniel ska gå ikväll kl 21, blir nog mysigt. Hittade ett presentkort sen påskas med 200kr på :) Så jag betalade 10kr ! Fantastiskt.
 
Åhh, kan klockan ticka på lite.. hatar att vänta! :P jag kan liksom inte göra något för att jag vet att jag ska iväg vid 16. Orkar inte göra mig iordning, sminka/fixa håret/ byta om för att sen tvätta av allt o sen åka o gymma. Lat?!
Jo men visst.Gör hellre allt det där efter gymmet, därför jag vill träna det första jag gör :D Men idag får jag offra mig för att få ihop ett pass med Pernilla :P men de gör jag så gärna idag!
 
Ahjustja, bokat biljetten till sthlm idag också :) 29augusti åker jag upp för att träffa Sanna! Var ju hur längesen som helst. Ska bli så kuuul ! Like good old times :D Sanna är en av tre tjejer jag umgicks med som mest under våra tvåår tsm i Forshaga . Lovley ! Sen är det Lady Gaga med systrararna på torsdagen med hotell o utgång ! Woop wooop! En bra helg med andra ord!
 
Näe, nu ska jag avrunda.. ha en superbra helg :)
 
 
Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback