Ensam hemma

Daniel åkte precis iväg på lite innebandyträning, själv sitter jag hemma i soffan o sneglar på Leilas söta jul. Försöker få massa julstämning i detta vårväder :p Sjukt vad dagarna bara passerar! Snart är det nytt år igen, tyckte inte alls de va längesen vi firade in det nya året (2012) m goda vänner.

Var in till stan en sväng idag, tredje ggr jag besöker en butik ihopp om att dom fått in en viss produkt (personalen har sagt varje vecka i tre veckors tid att de ska komma in veckan efter) nu skulle de komma på fredag. Bara att hålla tummarna :p

Nä nu ska jag mysa ner mig under min sköna filt o njuta av tillvaron.. hade njutit mer om daniel varit hemma, men man kan inte få allt..

pussokram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback