Lider mot jul

Dagarna går i vanlig ordning, gräset är grönt o termometern visar plus. Julafton om en vecka, känns väldigt långt borta. En julafton på Intersport o i Göteborg i år. Känns helt okej!

En jobbhelg är precis till ända, inväntar ännu en innan jag får lite ledigt. Helgen som kommer har vi öppet 10-20, hoppas kunderna tar nytta på det. Nu gäller det bara att försöka komma i fas o beställa hem lite kompletteringar, för varorna i butiken börjar sina. Superkul!

Efter julafton är jag ledig två dagar, jobbar torsdag sen är jag ledig fredag- söndagen efter. Över en vecka :) 28-6e . Gött! Vi planerar på att åka hemöver vid nyår, får se hur det blir. Fira jul m min lilla familj ♥
Nä, nu avrundar vi. Ha det gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback