Lördag

brr, riktigt kallt ute idag. Men så efterlängtat! Man har ju noll julkänsla. Fast det är ju några dagar kvar till jul, så snön kanske hinner titta ner innan dess :)

Är påväg till jobbet, vaknade på rätt sida idag iaf. Även om jag inte sovit så jättebra, men det gör jag ju aldrig på jobbhelgerna.. Dock va gardinerna lika fula idag som igår :p kanske får byta ut dom mot ett par andra ljusa. Dessa jag har nu är svarta med typ fem stora tomtar på, panelisar. Fast ju mer jag inte fixar, desto mindre kommer man få ta reda på sen i januari. :) Man får inte vara dum!

På torsdag åker vi uppåt o hemmåt, mamma har fixat m stora julbordet för hela släkten :) Ska bli kul! Blir en kortvisit, men bättre det än ingen alls. På söndagen så nalkas det julfest m hela Intersport Väst på gamla ullevi. Årets höjdpunkt! superkul :) Lite stressigt eftersom vi åker tillbaka till gbg samma dag, men så får det va.

Nä, nu ska jag njuta av utsikten som alltid när jag åker över någon av broarna, i detta fall älvsborgsbron :)

Ha en superduper helg!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Håller med dig om julstämningen, inte är den här i alla fall :P
Julfest på en söndag? hmm hur tänkte dom där?

Postat av: Emelie

Vi jobbar alla dagar i veckan, men söndag stänger alla i någorlunda god tid :) sen är vi många ( 300pers) o då finns de inte så många ställen o vara på en fredag el lördag :pm show o julbord :)

2012-12-01 @ 18:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback