2012

Jag ska ikke dra ngn sammanfattning av det gångna året, det överlåter jag till alla andra. Har heller inte givit några nyårslöften, man håller dom iaf inte så lika bra att ta det som de kommer ist :)

Nyårsafton spenderades här hemma på Nordanvindsgatan i goda vännerslag. Trerätters, kniectspel o fyrverkerier.
En stillsam o lung tillstälnning trots att det blev sent :)

From januari har jag, som tidigare nämnt, gått ner i tid på jobbet. Från 110% till 80% vilket är väldigt skönt o uppskattat. Så idag på min numera lediga dag, som nu är onsdagar OCH fredagar, gick jag ner till Sportlife på Backaplan o löste ett årskort. Känns hur bra som helst! Äntligen finns tid för mig att ta tag i träningen igen, butikstider är inte o leka med. Drog av ett enklare pass på crosstrainern o löpbandet, pjuh.. Det blir inte en lätt match detta, men så bra det kommer bli när man väl kommer igång o märker resultat! Har iaf kommit fram till att jag ALDRIG ska mäta mig med någon annan än mig själv o mina förutsättningar. Det är alltid det som sänkt mig totalt vad gäller träning! Jag kan inte göra mer än mitt bästa, för mig. Så att träna själv nu till en början är nog ett väldigt klokt beslut kan jag känna! :) På fredag besöker jag sportlife igen för ännu ett pass!

Skulle behövt åka in till stan o köpa ett par jobbarbyxor, men hur kul är det att alltid få gå o shoppa kläder själv.. Behöver ngt till helgen också.. Aja, först ska jag plocka ur diskmaskinen iaf, sen får det se ut som bajs här hemma. Tänker inte lägga min lediga tid på lägenheten om ingen annan gör det heller.. punkt! ;P

Nä. plikten kallar !

Hörs hej! :)



I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback