Fredag den 13:e

Än så länge har det inte bringat mig någon otur, men dagen är ju inte slut än :P

Usch, vaknade 11.15 idag igen.. Måste nog börja ställa klockan o inte sova bort hels förmiddagen, finns så mkt man skulle kunna göra förutom att sova. Fast, idag är det inget annat än gym som stått på schemat så det gör liksom inte så mkt. Men när jag sover så länge så blir jag uppe senare på kvällarna också, inte bra!

Har precis kommit hem från Sportlife, körde 45 min på crosstrainen ! Yeees :) Jag klarade det, tack vare att dom visade Biggest Looser finalen på tv:n ;P Slutar jag trampa så slocknar tvn o det fick ju inte hända. Grymt skönt nu i efterhand o mina ben är härliga spaghettiben :) Fortsatte med lite armar o mage också, men de va så tråkigt så jag bestämde mig för att gå hem o städa ist. Väl hemma så möttes jag av mannen som låg i soffan, så nu får vi se när städningen blir av. Men är så skönt att ha de städat o gött på helgen :)

Jag jobbar nu lördag-tisdag, ganska skönt. Känns liksom inte som att man jobbar så mkt mer! Vilket är ju skönt på sitt vis med ;P Men på Tisdag kommer Nelly o Erica ner hit, o Nelly ska sova hos oss Onsdag-Torsdag så jag har tagit ledigt på Torsdag så då får jag en lååånghelg :) Dock tog jag åt mig att jobba kortdag på lördag ist!

Vet inte riktigt vad jag o Nelly ska hitta på, ska bli så kul att ha henne här :) Funderar på Lek o Buslandet som ligger här i närheten. Vill att fröken ska ha massa kul med moster så hon vill komma hit flera gånger ! Badhuset är också ett alternativ, dock vill jag inte visa mig i bikini ännu :P Om 6månader kanske! Jag längtar iaf som en tok efter henne, så i veckan ska jag köpa hit lite saker så hon kan pyssla med när vi är här hemma :) Lite målarblock, pärlplatta kanske o sånt smått.. Bästa tjejen ska ha det absolut bästa :)

Ikväll blir det fredagsmys för hela slanten, vi ska göra oss en varisn plankstek o bara gotta ner oss. Vad som får stå för snacks vet jag inte än, morötter kanske :P Men eftersom jag brände över 600kalorier idag så kan jag äta liiiite med gott samvete iaf ;)

Ha en toppen helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback