GYM-ONSDAG

Yees, idag var det dags igen. Ledig dag = Gymmet! Sagt o gjort .. Slog upp mina blå vid 11, herrgud vad jag sover nuförtiden. Är så galet trött ! Inte ofta jag sover så länge, men på senare dagar så händer de allt oftare. Kände absolut inte för att gå ner till Sportlife idag, men jag trotsade latmasken o gick ner. Körde först 15 min på crosstrainen, fyfarao ! Vilade ca 3min o sen körde jag 8 min till. Alltså allvarligt ! Mina ben va spaghetti efter det, men jag känner att jag ger upp alldeles för lätt. När det börjar kännas i benen så vill jag bara sluta, för att de är jobbigt..

 Hur gör man ? Hur ger man sig faan på att man ska klara det? Antar att det bara är att bestämma sig, men så svårt att veta hur man ska sätta ribban såhär i början. Vet ju inte alls hur mkt jag klarar, vilka mål som är realistiska för mig o min kropp.. Det är ju alltid lättare att sätta dom högre än vad man klarar av o de är ju då man tappar suget, iaf jag . Minsta motgång o jag ger upp! Jag tror alltid att jag ska klara av mer än vad jag gör ..

Sitter o kollar på Biggest Looser nu på fyran, första utmaningen var att springa 500m. 500m tänker de flesta, det är ju ingenting. Men jag menar, 500m är ändå 500m .. Jag vet inte ens om jag klarar att springa 500m. Jag vågar faktiskt inte prova! Är så rädd det inte klara det ..  För 500 m är ju trots allt bara 500m !

Nä, nog med skitsnack!

Har varit ute o käkat med Emelie idag, de va mys! Vi va på cicero o sedan Bishop arms. Nu sitter jag hemma o kollar på TV somasagt. Daniel är o tränar Innebandy.

ha en bra kväll mina kära :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback