Hejhå!

Sitter i soffan o sneglar på Kenny Begins, bra film.. eller? :P

Idag har dagen bara swooshat förbi. Vi låg vakna o kollade på hockeyn inatt, sov inte en blund. Fy17 vilken rysare :) Men såå skönt när första o sista målet kom ! Jag blir alldeles för nervös o har hjärtat i halsgropen jämt när jag kollar på ngn typ av sport. Är verkligen inte gjort för detta! Hah, gick o la oss efter 0500 så idag har jag bara hunnit med att träna. No more no less!

Begav mig mot gymmet i  nya kläderna o skorna som jag köpte mig från jobbet igår, Intersport ;D Tar ca 10 min att gå ner till gymmet o redan då kände jag av ett liiitet skavsår. Typsikt! Gick 3km på bandet sen fick de va nog, gjorde så ont. Så satte mig på en cykel ist o cyklade milen :) Kändes så skönt o bra! Duktig jag är :) Får se om jag pallar mig iväg på ett pass på måndag innan jobbet också, är så gött o svettas lite ! Nu ska jag bara hitta mitt sätt så jag tränar rätt, så kommer nog kilona att rasa ! :)

Ikväll blir det en middag på Cicero för mig o min andra hälft :) Emelie o ev Mattias joinar också, Trevligt trevligt!

Nu ska jag göra mig iordning!

ha en superbra kväll alla godingar :D






Kommentarer
Postat av: Erica

Åh då kan vi köra ihop någon dag.. Me like alot :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback