Boring!

Vädret är sådär halvdant, kvavt o grått, fantasin är på botten o likaså energin.. Rastlös som få men vet inte heller vad jag vill eller vad vi kan göra. Stan? känns ju sisådär, lär spara lite på pengarna nu så vi kan leva lite loppan efter turkiet. Sola är ju bara o glömma då solen inte ens är framme. Övni
ngsköra, ahh men mitt humör är inte det bästa för det så då brakar väl helvetet lös. Ahh ni ser ju! Vad lider man av? 
 
Vill gå ut ikväll, men dem vi brukar hänga med dvs pernilla o rikard eller emelie är långt bort eller jobbar.. Att varje gång gå ut bara Jag o Daniel är inte alltid så kul som det låter, även fast vi hae superroligt tsm på krogen. Men det är ju så skoj att hänga  med vänner, saknar det. Saknar mina vänner, mina  fina i Hofors! sandra sofie pauline maya pernilla johanna. . hela gänget! ahh sånna här dagar man märker hur mkt vänner betyder för en, när man kommer på sig själv att inte alls ha fler än tre st i en stor stad att umgås med.. 
 
jeje whatever.. semestern har inte ens börjat o jag är redan rastlös o redo för jobb på måndag! 
 
hieppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback