Memorie lane!

Stavning på rubriken..

Idag är det 4år sedan jag tog studenten, det känns så nära men ändå så långt bort! Alla minnen, alla vänner, alla fester. Love it ! Ångrar ingenting, absolut ingenting. Underbara tid!

Har även snart avverkat 4år på Intersport, 2 i Sandviken och två i Göteborg på Avenyn och Frölunda.. Vägen har inte alltid varit så lätt, men fan vad roligt jag haft. Har hamnat med helt underbara kollegor på alla ställena, men Sandviken kommer för alltid ligga närmast hjärtat :) Det var där man började, vår lilla familj! Åhh..
Snacka om tur man har, jag har varit i tre relativt små butiker så man har kommit varandra ganska nära. Avenyn var jag ju bara någon månad på, men frölunda och sandviken har blivit som min extra familj! Jag är så tacksam för dessa arbetsplatser och framförallt kollegorna! Kunde inte fått bättre.. Tur är förnamnet eller ödet, jag vet ikke :P Man får ju vad man förtjänar :D

Har precis kommit hem från gymmet, avverkade 55min på crosstrainern :) Så skönt! och plussat 10min det känns gött. Vägde mig i onsdags, -4kg sen start ! Helt ok även om det skulle kunna vara mer. Men jag är nöjd, o jag ser resultat. Det är väl ändå huvudsaken!? Känner mig mer "fit" även om jag har långa biten kvar. Men man lär ju börja någonstans!

Idag ska jag o Daniel ta en tripp till Gällstad o Lager157, D behöver sommarkläder o jag med för den delen. FIck ju sämsta lönen ever denna månad så lär hushålla med pengarna.. Men hur lätt är det då? Jobbar ju för att kunna unna sig.. Sen äre massor med presenter denna månad, mamma o pappa har fyllt år o ska få sina, Nelly fyller o evelina tar studenten.. Jag ska åka hem o betala biljett, kryssning ska betalas... Ah ni ser :P Tur man är liiite tät iaf ;P

Btw, Even tar studenten! Hur sjukt är inte det ?! Min lillasyster, ah hon som för alltid kommer vara 12 i mina ögon. Galet! Missar hennes bal, känns i systerhjärtat men what to do?! Tur det finns kameror :) Prioriterar studenten och då kommer jag ha en veckas semester :) Wonderful! Usch... blödig man blir när man tänker på hur fort allt går ! En annan blir ju äldre också, även om man inte kan tro det :P Nelly fyller hela 3bast.. pjuh!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen o sen börja med maten så vi kommer iväg fort när Daniel slutar jobbet!

Ha en toppen helg :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback