STOLT STORASYSTER <3

http://evelinajoensson.blogg.se/2012/may/student-2012.html?_tmp=b0b8e19a00d7767b8e446f84e078fc64798f05a0

Läste precis Evelinas blogg, pratade med henne igår också då hon berättade att hon fått VG på Nationella i Engelska. Det värmer så gott i mitt hjärta, när jag läste inlägget börjar jag gråta. Finns inga ord som beskriver hur stolt jag är över henne! Hon har kämpat så hårt hela gymnasitiden, så skoltrött o många motgångar. Men hon lyckades avsluta skolan med bra betyg, hon har läst igen ett helt läsår själv! Åhh, kan inte beskriva <3 Jag vet en som kommer gråta på hennes student ! Duktiga du Evelina, du är bäst !! Tårarna rinner på mig nu, blödig va ordet ! Men jag vet hur mkt du kämpat för att kunna ta studenten med dina vänner, o onsdag den 13 står du där, klar med skolan o har bara festen kvar !!

Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback