Tråkiga lördagkväll!

Hade planerna i huvudet;
 massa mys, mat tsm med den jag älskar, en film, jordgubbar med vaniljglass.. En superlördag som jag sett fram emot något så enormt ! Tyvärr får jag spendera den själv. När Daniel berättade att han skulle på Metaltown gick verkligen luften ur mig. Jag brukar ivanliga fall uppskatta lite ensamtid, men vi har inte setts ordentligt på en vecka. Jag saknar min fina pojkvän! <3 Klart grabben ska gå på Metaltown, men man blir ju bara så ledsen o besviken.. Igår var jag också själv, eller träffade ju Sandra min lilla gobit :) Men det är ju inte samma sak..

Vi hade planer på att åka hemöver midsommar, men igår kom Daniel hem med en krockad bil. Lyckligtvis gick det bra med Daniel :) Bilen däremot har framtiden på skroten ! Så himla typiskt.. Alltid är det något ! Lagomt tilll semester o allt.. Blä!
Man märker nu hur beroende man är av bilen. . Bara att handla är ett projekt nu. Men Daniels snälla mamma lånar ut sin bil i veckan o tar hennes föräldrars. Somsagt, är så tacksam att inte olyckan var värre än en skrotad bil. Det hade kunnat gå riktigt illa..

Nu ska jag gå o laga lite mat tror jag, fasten jag inte är hungrig?! Åhhh.. Känns som att jag ska brista ut i gråt närsom helst. Känner mig som Sveriges ensammaste människa!

Jaja, nog med "tyck synd om mig" snack ;)

Ha en trevlig lördag gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback