Då var det dags igen. . .

Lever, sågott som iaf. Hade jordens illa måeende igår på jobbet, konstat hela dagen. Som ett tryck på mellanhjärdet. När jag kom hem blev det inte bättre, innan läggdags så kom det ! Började tokspy, kunde inte somna.. Illamåeendet gick liksom inte att lita på. Helt plötligt lära jag springa upp o spy igen. Tog mitt pick o pack o la mig i soffan.. Dels för att inte störa Daniel i hans sömn men också för att kunna va nära toaletten, sov inte på hela natten. Har en total sömn på ca 3timmar. Jag är helt slut! Fattar inte vad jag gjort för att förtjäna att bli sjuk konstant hela tiden !?

För en månad sedan låg jag hemma i influensa . Suger! En månad liksom? Innan dess var det väl en månad tidigare jag va sjuk också. Det är ett ont mönster! Kanske är det som mor min säger, att man inte blir riktigt frisk innan man börjar jobba igen efter en sjukdom o blir mer mottaglig. Sen att alla lyckas bli sjuka samtidigt på jobbet är ju en annan femma.. Går ju inte att låta bli o få dåligt samvete. usch o fy!

Har sanerat lite mellan varven här hemma, städat toaletten o gjort ren den. Fick den briljanta idén att koka tandborstarna, kände nu doften av bränt. Såklart har jag glömt dom på plattan i kastrullen så de smält o allt vatten dunstat. Förstår ni då hur länge de stått på full värme? Heh .. Opps! Men erkänner, jag är sjukt virrig nuförtiden..
 Har liksom inte alla hästar hemma. Glömmer, virrar, sluddrar, o är allmänt konstig.. Kanske nå samband?

Till helgen kommer Nelly o Erica ner, ska sanera hela lght tills dess o hoppas för guds skull att jag är piggare tills dess.
Ska bli underbart att ha Nelly här igen, vi ska gå på universeum o ha massa mys <3 Ledig helg också! Toppen..

Nu ska jag fortsätta vädra ur här hemma o gå o kolla en tvättid så vi får bort alla spybasciller.. Daniel låg ju btw med Matförgiftning i helgen, mhmm..

Pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback