Saturday im in love!

Sitter på jobbet, laddar mentalt för vad som komma skall :P Gurra o Cajsa står uppe i butiken o knegar, de andra möter upp oss inne i stan senare. Jag tyckte det skulle va lite trevligt att sitta o umgås lite innan, social som man är ;P Ser fram emot en trevlig kväll! Vankas utgång på exet efter bowlingen, skall få med mig de andra också. Trots att de ska jobba imorrn ! Annars möter jag upp ,förhoppningsvis, erica o simon m co .

Gårdaagens konsert va jättebra, verkar som att ralf tappat lite med åren. Nu har jag inte så mkt att jämnföra med men tyckte de va lite tafatt. Dom gjorde det väldigt enkelt för sig, men roade publiken så vi skrattade o hade trevligt. Klart godkänt, men inte mer än så!

Idag stressade jag o Daniel runt i Nordstan under timmen , lära köpa nå nytt att ha på mig. Blev en armlös skjortklänning o en leopardtunika över, helt ok. Känns dock inte som mig :P Sen när vi kom hem så greppa jag tag i slipgrejen o börja slipa väggar, spacka o måla lite lister. Daniel ska ju tapetsera om vardagsrummet. Kommer bli fint när det är klart :) Nu är det bara en byggarbetsplats där !

Nä, nu ska jag poppa lite popcorn o korka upp vinflaskan!

Hoppas ni får en toppenkväll! :D


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det blev ingen utgång för mig igår men hoppas att du hade skoj!

Hur ska ni göra i påsk, är ni kvar i Göteborg eller åker ni "hemåt"?

Postat av: Pernilla

Haha, jag kände att jag härmade dig lite :P Ta det som en koplimang vettja! Vi åker till Hofors på torsdag och stannar hela helgen, skönt!

2012-04-03 @ 21:04:26
URL: http://xpernillax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback