Äntligen!

Känns så himla bra i kroppen efter ett pass på crosstrainern, då är man nöjd o glad att man tog sig ner till gymmet! Inte en dag försent. Körde löp förra måndagen sen dess har det inte blivit träning, så de var på sin plats att förbränna lite kalorier. 673 för att vara exakt :) Sen är det ju superkul att träningen ger resultat, känner att jag orkar mer och mer så nu är det dags att köra lite hårdare o lite längre! Känns ju fantastiskt att orka springa 4km också, det trodde jag aldrig när jag satte på mig löparskorna första gången. Uthålligheten är mycket bättre o man orkar så mkt mer.. Superkul med resultat! Jag kmr ihåg när jag sprang på bandet första gången orkade jag 3km som mest, nu är vi uppe i 4,3km o 3,5km på crosstrainern. Stora resultat för lilla otränade mig!

Belönade mig själv med en solning innan gymmet o en efter, jag vet att det inte är hälsosamt.. Men jag mår bra utav att sola någongång ibland. Så jag får unna mig! :) Grymt avkopplande!

Igår var det tvåårsedan jag o Daniel träffades på en fest hos Linda o Perna för första gången. Jag kommer ihåg det som om det vore igår. Tvn stod på o MTV visade TeenMom, jag blir alltid helt inne i programen o Daniel satt bredvid mig o fråga om det var bra.. "Öhm, jaa joo. heh" o sen höll vi hop resterande kväll. Kvällen innan hade jag ringt honom från Krugers telefon o sjungt håkan hellström o sagt att jag var typ Gunde Svan .. - Pinsam tjej!

Vem hade trott att jag två årsenare skulle vara sambo o bo nere i göteborg? Lika osannolikt varje gång jag tänker tanken.. Kommer aldrig vänja mig! :P

På fredag blir det SPA för vår del, 30 min behandling o god lunch. Ska passa på att träna o bada/basta innan :) kommer blir grejt!

Helgen tillbringar jag återigen på jobbet, tjohej!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har ni några bra BASlöparskor som är funktionella men inte svindyra? verkligen dags för ett nytt par då mina är trasiga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback