Händer bara mig!

D ringde o väckte mig vid 0900 gick upp o fippla runt lite, drack en Celsius o begav mig ut för o springa.. Men mina fötter kändes inte ok så jag gav upp o gick mig en långvända ist :) Solen skiner o stekte gött på mig! Kom hem o började poa på balkongen, torka av fönster o såå.. Slänger pappret i toaletten o vipps, tokstopp! Åhh har inte lust eller tid... Händer ju bara mig! bara för att.. Ringde pappa, han gav mig några tips men vattnet rinner liksom inte undan.. Har varit ner med hand o hela arm, bläääääääääää!! Gjort allt . Det vill sig inte.. O nu kommer solen på balkongen, då har jag inte tid att stå med armen i toaletten.. Ska ju lapa sooool!!

Annars verkar det kunna bli en bra dag :)

I helgen kommer Nelly också, då ska vi på Liseberg o besöka slottskogen förhoppningsvis. Ska bli värmebölja :) LIKE!
Ser fram emot en superdupertoppenbra helg med det bästa sällskapet <3



Big like på denna bästaste sötfröken! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback