Ny regning fredag

Då var det fredag igen, har sagt det förr o säger det igen.. Sjukt vad veckorna bara passerar! På ett sätt är det ju roligt o bra, ser man det på ett annat känns det lite tungt o jobbigt att det går såpass snabbt.. Livet är kort !

Passar på att tvätta idag, det regnar o är supertråkigt väder. Hade en hel del tvätt också så bokade upp mig på två tvättrum :P Busigt! Funderar på att cykla iväg o dra en solning också, men funderar också på att åka in till stan o köpa mig en kavaj jag hittade på Rut med Sara i onsdags, då var jag för snål.. Men den är liksom "the one" ! Hoppas den finns kvar..

Somsagt kom Sara hit i tisdagskväll o spenderade hela onsdagen med mig :) Det var inte igår! Men så trevligt. Nu ska jag boka en helg i Karlstad, det är verkligen på tiden. Skäms på mig som inte tagit mig dit sen studenten, typ.. Har ju så mkt fina vänner där, sånna lär man ta vara på!

Tänkte att kroppen skulle få sig en duvning på gymmet idag också, men mina fötter o hälar sätter nog stopp för det idag. Vill verkligen bli 100% ! Så vi får se..

Imorrn går GBGvarvet av stapel, hade planerat in en heldag på stan o hejja på mina arbetskamrater som ska springa. MEN, jag lär jobba.. Nä inge bitter alls, inte alls gnällt mkt över det senaste veckorna. Haha! Fyfan vad less jag är.. Tråkiga bruuud ! Men efter jobbet blir det vin o mys med Sandra, daniel o emelie kommer sitta härhemma så vi joinar dom. Kanske dyker det in några mer människor, vi får se :) Sen får kvällen ta oss vart den vill!

Hoppas ni får en fin helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback