Rekord!!

Idag tog jag mig i kragen, drack en celsius en begav jag mig på en löptur i solskenet. Satan vad varmt det var, men så gött :) Kändes otroligt bra, hade ett superbra tempo vilket resulterade i ett rekord på sträckan :) Hela minuten snabbare, det tycker jag är toppen! Celsius is the shiet! Körde med sport tracker också, den visade att sträckan är 5.0 km. M5an jag hade första rundorna visade bara 4,3km.. Så jag blev lite förvånad, men GPS måste ju visa mer säkert :) Höll 5min per kilometer.. Nu ska jag banne mig hålla i detta :D Synd på mina nedrans fötter bara.. Har så fruktansvärt ont, hela tiden..

Nä, nu ska jag fortsätta kolla på BB ! :) Undra vad man ska kolla på när det är slut? Buhu :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback