Sommar och Sol !

Just got to love it, vilket väder vi har :) Solen har varit framme hela veckan lång och temperaturen har legat på 25 sträcket. Fantastiskt! Vågar man äntligen säga att försommaren är här :) Var på tiden! Passa på att njuta, man vet aldrig hur länge det fortsätter att vara såhär. Förhoppningsvis får vi en bra sommar då vintern var så mild! Hoppas :)

Gick upp i tid idag, kunde inte somna om efter att solen strålar träffat mina blå ögon! Upp o städa det absolut sista, äntligen har ett boende o en lägenhet krypit sig fram efter en låååång rust! (renovering för er GBG;are som inte förstår) .. ;P Vardagsrummet har fått sig en randig tapet i färgerna vit, grå, svart! Precis som jag alltid velat ha det :D O resterande väggar är gråa. Väldigt snyggt tycker vi och Daniel är supernöjd, det är huvudsaken :P Nu ska det inhandlas lite nya gardiner o småsaker . Äntligen känns det lite hemtrevligt, o inte så förbaskat sterilt som det gjorde tidigare. Vi får se när Daniel tar tag i hallen, hans projekt så han får ta det i sin takt även om jag vill att det ska gå fort fort fort så det blir gjort :P

Står i valet o kvalet om jag ska promenera över till stan o möta upp Erica o Nelly som kommer med tåget kl 14.00 eller om jag ska gå innan dess o ta vagnen in. . Hmm! Vi ska luncha o då är det inte så trevligt o sitta genomsvettig.. vilket jag säkert kommer vara ändå medtanke på hur varmt det är ute redan nu  :P

Ikväll är det Mustach på Liseberg som jag lovat Daniel att hänga med på, blir nog riktigt najs! Innan dess blir det nog slottskogen så Nelly får leka av sig o Erica får lapa sol. Det ända bruden snackar om ;D Imorn blir det Liseberg med Nelly, Erica o Simon. Får se om jag o Daniel köper åkpass eller om vi nöjer oss med att åka lite med Nelly o så får ungdomarna leka av sig lite ;) (Erica o simon dvs) Time will tell! Nelly sover här lördag-måndag, ska bli så myyyyysigt!

Nä, nu ska jag sluta på min novell o bestämma mig hur jag ska göra inför dagen!

Hoppas ni får en kanonhelg!



På liseberg förra året med Mor o Far!


En liten skitunge!


Krabbsök


Mor o far i ungdomens dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback