Friday im in love

oj vad jag inte riktigt vet vad jag skriva.. Ledig dag, som alla andra fredagar! Har inte åstakommit spec mkt idag, gick o köpte hårfärg o slängde i håret. Hade en hemsk utväxt, nu är det fixat o de är så skööönt :) Trivs riktigt bra i min röda hårfärg, trodde jag inte när jag impuls-färgade för en månad sedan!
 
I helgen vankas det jobb, stor helg på ingång eller snarare viktig :) Nästa helg, som är min lediga, vankas det inventering både fredag o lördag, så en riktigt ledig blir man ju inte. Typiskt! Men de lär ju göras det också, hade det inte varit på min lediga helg så hade de ju varit på någon annans.. Sånt är livet! Lite extra kosing i December :)
 
Ikväll tänkte jag att vi skulle åka till Torslanda Kyrka o tända lite ljus, Daniels pappa ligger där så jag tyckte det skulle va mysigt o tända ett ljus. Sen har jag ju några att tända för! Min fina morfar, gammel mormor, gammel farmor o farfar, farfar o farbror. Alldeles för många helt underbara människor som gått bort! Tårarna börjar fortfarande rinna när jag tänker på att Morfar inte finns kvar med oss, vet inte riktigt när el om man någonsin kommer inse att han inte kommer tillbaka, eller snarare om det kommer göra mindre ont i hjärta o själ när man tänker på honom.. Älskade morfen <3
 
Nu i dagarna går jag in på mitt tredje år i Göteborg, vart tar tiden vägen? Mycket som hänt sen jag flyttade ner hit, på gott o ont. Visst längtar man hem många dagar i veckan, men i slutändan så trivs jag väldigt bra här nere.
Jag har en underbar pojkvän, finaste arbetskollegorna och få men grymt bra o uppskattade vänner.
Framtiden får utvisa vad som händer senare i livet, just nu lever jag här och nu !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men vilken bild! den bjuder jag på.
Tredje året, det är sjukt vad tiden springer... Kanske dags att göra något nytt? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback