Mat på stan

Min lediga fredag börjar gå till ända, ganska skönt ändå! Har inte åstakommit någonting alls idag, låg i sängen till 15.30 med undantag då jag duschade :P Ibland måste man få ha sånna dagar ! Min hals är helt tjock o jag har varit seg o orkeslös i kroppen. .
 
Gjorde mig iordning o åkte in till stan o mötte upp Pernilla, shiet vilken förändring! Hon har kört fitnessfighten under augustimånad o fina resultat har hon fått, efter mkt slit! Duktig tjej :) Hon verkligen strålade ! Till skillnad från en annan ;) Men snart så! Funderar också på att anmäla mig, köra stenhårt i oktober. Märker i kropp o själ så fort jag inte tränar. Blir sjuk direkt! 30dagar borde man ju klara, en timmes träning om dagen med 6 måltider om dagen? Låter jävligt enkelt, men verkligheten är ju en annan.. Men resultat får man ju iaf, o tänk hur bra man kommer må efteråt?! Tåls att fundera på, tänker inte anmäla mig med inställningen att jag inte kommer klara det! Då kan jag lika gärna skita i det !
 
Nu sitter jag o väntar på Bridesmaids, tänkte kolla på den ikväll eftersom jag inte sett den med svensk översättning. Daniel åkte till Tyskland med jobbet imorse o kommer åter imorgon, det är lite ensamt måste jag erkänna :P Men en  natt ska väl gå bra kan man tycka! Det visar sig hur mkt jag sover inatt :P Förr sov man ju som en stock när man va solokvist, men nu på senare dagar så ligger man vaken o är orolig för att ngt ska hända, plus att de är så tomt i lilla sängen utan D där. Lite läskigt att va själv i stora göteborg ! Uffa, vet aldrig vad som kan hända ...
 
Näe, ladda för jobb i helgen, ska bli kul :) Även om det kommer bli en lugn en, o dagarna kommer gå lååångsamt.. Men det lär va sånna helger ibland också! Hoppas ni får en grym helg iaf :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback