Fredagskänslor!

 
Då var det dags igen, inte så mycket som hänt i mitt liv sen sist jag skrev förutom att jag har kommit igång med träningen rejält. Bästa känslan! Vi går mot en jobbhelg, en lugn sådan..
 
Jag har hunnit vara hemma i skogarna en sväng över påsk, tråkigt nog blev Nelly jättedålig med feber o öroninflammation så vi hann inte alls umgås något.. Hon bara sov sov o sov, vi som hade så många planer. Trist! Men, då hann jag att träffa sofie, pernilla o pauo över en fika ist. :) Det var supertrevligt! Vi har blivit så vuxna, snackar hus,barn, framtid, pengar osv osv ! herre, där var vi inte för något år sedan, inte jag iaf :p
 
Träningen börjar ge resultat, det är superkul! Alla gånger är inte kul, verkligen inte.. men jag måste komma över tröskeln o det börjar ge med sig. Just nu tränar jag på crosstrainern 45min på måndagar innan jobbet, spinning på tisdagar, med PT på onsdagar, har vilodag torsdag, PT på fredag, vilodag på lördag och spinning på söndag :) Ganska mkt om man jämnför med tidigare, men det tar sig o jag känner mig starkare o uthålligare för varje pass!
Just nu känns det ganska lagom o får räcka, men inom en snar framtid kommer jag börja köra på liiite hårdare men passen Malin lägger upp åt mig dödar mig varje gång :p Så vi kör såhär några veckor till, sen kommer det väl atomatiskt att man lär lägga på, öka motstånd osv osv .. Just nu är min kropp ganska trött o träningsvärk är något jag konstant lever med, men det är ju belöningen så får väl fortsätta leva med den :P Men det går fort, snabba resultat. På malins pass dubblar jag det mesta från första träningen o då gjorde vi vårt 7e pass tsm idag. Har svårt att se mig träna ordentligt utan henne..
 
Nä, nog om träning.. är själv väldigt less på alla som lägger ut outfit bilder, gymbilder. Delar med sig av varje pass, varje måltid, bild före o efter pass.. listan kan göras otroligt lång! Lagom är bäst :) Nån bild ibland, absolut men inte hela tiden. .. Snacka om innefluga, hela den här fitnesslivsstilen.. Jag hoppas att jag går emot strömmen o gör denna resa till en hållbar livvstil o inte bara för en period! 
 
På fredag åker jag hem igen, erica har fyllt gammal GRATTIS! Mamma fyller äldre o Evelina blir stora tjejen o fyller 20 på lördag.. Jises, nyss vi fyllde 20 ju! vad hände där? Jaja, de blir kalas o kanske ett besök på folkan. Vi får se vad som händer iaf.
 
Nu ska jag sluta tjöta..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback