extrajobb

som rubriken lyder så tog jag åt mig ett extra pass, 10-17, idag. eller tog åt gjorde jag väl heller inte, har en sjuk så då måste man väl ställa upp även om man inte är så sugen på det alla gånger. förhoppningsvis får man igen sånt senare :)

efter jobbet ska jag möta upp emelie, inte en dag försent!

sitter på bussen nu, chaffören har hörlurar på sig o fipplar väldigt mkt på telefon.. undra om han tror att man inte ser honom? nyss höll vi på att köra in i en stillastående bil för att han höll ögonen på telefon o inte vägen... tidigare så glömde han o släppa av en passagerare så hon fick åka m till nästa hållplats.. undra om de är musik el annat som spelas ur hörlurarna? hmm... jaja! skojjar inte när jag säger att 70% av tiden kollar han på telen o inte vägen, sånt gör mig irriterad!

ha en bra dag!

btw.. hiss el diss m jeansväst? kan inte bestämma mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback