Fredag

Återigen fredag, denna undebara veckodag! Ännu en helg är på ingång, idag har jag köpt tulpaner dagen till ära. Lyxar till det lite, fint när det står en lite bukett på bordet när man kommer hem från jobbet. Känns ju lite hemtrevligare :) Speceillt när det är helg!
 
Har idag plockat lite här hemma, jag fattar inte hur mkt sopor vi alltid lyckas få ihop. Jag går med minst två fulla påsar varje onsdag o fredag när jag är hemma o ledig. Sjukt! Grannarna lär ju undra om vi håller på att sortera ur hela lägenheten på saker. Appropå det ska jag ta o slänga några kassar med kläder, men gud så jobbigt det är.. Haha! Svårt att skilja sig från allt.. även om de är trasigt eller fläckar på så är det något speciellt med vissa kläder. jaja, ut ska det...
 
Dagarna flyter på någotsånär här hemma, laddar för en helg med massa goa brudar i stockholm första helgen i mars. Trion från forshaga ska sammanstråla efter många år! Sara, Sanna o jag, vi har inte träffats allihopa sen den dag dom tog studenten om jag inte minns fel. Lindorna blir också med :D o Mirja, en riktigt sammanslagning av mina favoriter från den gamla goda tiden. Inte en dag försent! Härligt det är när man har saker att se fram emot :)
Händer ju inte spec mkt i ens liv annars, men har ingen annan än mig själv att skylla för det. Men snart kanske det blir en stor förändring, men bara kanske.. :P
 
Nä, nu ska jag skölja ur hårfärgen jag sitter med i håret :) Får se vad det blir för resultat, har aldrig bara gjort utväxten förr. :P
 
 
Ha en underbar helg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fina tulpisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback