helg

Japp, då va ännu en helg här! Denna består av jobb, har jobbat idag också.. på min lediga dag o allt :p men det gjorde liksom inget eftersom jag vakna m världens bästa humör ! Fattar inte.. ena dagen är man världens bittraste människa som klagar o gnäller på ALLT (som igår) o idag världens gladaste. tänk va mkt roligare det är att va glad o va lätt allt går! man skrattar, mår bra o trivs ! sjukt det där.. när jag har sånna här dagar så försöker jag alltid att memorera så jag ska kunna plocka fram känslan när jag är nere, det går sisådär att ta fram den då man skiter i allt o alla :p

Nu är garderoben o alla kläder på plats iaf :) känns grymt skönt! äntligen har jag koll på grejerna o inget ligger ihop-packat i ikeapåsar något mera! dock så är garderoben även den på bristningsgränsen trots att jag rensat ur en hel ikeapåse m kläder.. vem trodde att jag skulle sitta m så mkt kläder någonsin? inte jag iaf. ändå har man aldrig något att ha på sig, o jag känner nu när jag ligher här vad mkt jag skulle behöva i klädväg..

appropå kläder så reklamerade jag min nya jacka idag på HM då den va lite felsydd, men de tyckte inte tjejen i kassan men eftersom jag fått lovat tidigare fick jag pengarna tillbaka så hon galjar upp jackan o larmar den.. så jag ger henne etiketten, som jag hade kvar, o säger " ah här har du den om du vill ha, jag har inte använt jackan såå många ggr" .. alltså den jackan är ganska använd o hon hänger ut den i butiken o tänker sälja den vidare!? haha.. jag blev helt paff! det är ju nå fel på jackan, men hon tyckte inte de så nu får nån annan min begagnade jacka för femhundra kr :p jag blev erbjuden att ta den för 100:- o få 400:- i handen.. men tacka nej! konstigt reklamationssystem..eller nej, retur va det ju! men jag fick ju pengarna tillbaka så hey, jag är nöjd :D

Anledningen till att jag reklamerade jackan va att det va för mkt tyg på ett ställe på ryggen jäntemot andra sidan. Såg jättekonstigt ut..

Nu ska jag sooova ! :) Daniel snarkar på soffan, men han får gott känna att det kanske är dags att krypa till kojs själv.

Godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback